Az Opel három világpremierje a Müncheni Autószalonon
- Bemutatkozásra kész: Az Opel Experimental-t szeptember 4-én 11 órakor az Opel sajtókonferenciáján leplezik le a kiállítás B2-es csarnokában (B 20-as stand)
- Tágas és úttörő: az Astra Sports Tourer Electric a piac egyik első, tisztán elektromos hajtású kombija
- Felvillanyozó kisautó: az új Opel Corsa Electric, kétféle elektromos hajtáslánccal
- Új élmény: az Opel friss, digitális felhasználói világa
- Rock Münchenben: Opel Rocks e-XTREME és Rocks Electric KARGO
- Sportos show elem: az ADAC bemutatja az Elisa Klinkenberg által tervezett Corsa Rally Electric-et
Rüsselsheim/München. Az Opel izgalmas újdonságokkal várja az idei Müncheni Autószalon látogatóit szeptember 5. és 10. között. Nem kevesebb, mint három Opel-újdonság lesz itt a világon először látható, közülük a legkiemelkedőbb az Opel Experimental tanulmány. A márka a közelmúltban mutatta be az újdonság első képeit és előzetes információkat is közölt róla; a tanulmány az Opel formai és technológiai jövőjének hírnöke. Két, az autószalonokba is hamarosan megérkező friss modell is látható lesz Münchenben: az Opel Corsa Electric és az Opel Astra Sports Tourer Electric. A három világújdonság a márka szabadtéri kiállítási területén, az Odeonsplatz-on (a stand száma: OP.390) látható majd, az Experimental, Müncheni Kiállítási Központban megrendezett bemutatója után (B2 pavilon; B20 stand).
“A müncheni kiállítás látogatói képet kaphatnak arról, merrefelé is tart az Opel a közeli és a kissé távolabbi jövőben. Amíg az Opel Experimental a márka történetének következő fejezetét vetíti előre, addig az új Corsa Electric és az Astra Sports Tourer Electric a mában kínál fenntartható és lokálisan emissziómentes mobilitást.” Mondta Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója.
Opel Experimental: a jövőbe tekintő tanulmány
Az Opel Experimental-t Münchenben láthatja először a nagyközönség. A krómozott elemek nélkül megalkotott tanulmány finom sziluettjét hatásosan emeli ki a külső világítás és a látványosan kontrasztos rajzolat. Mindez különleges személyiséget és kifinomultságot kölcsönöz a már önmagukban is látványos formai arányoknak. A feltűnő, ék alakú profil és a felületek letisztultsága kiemeli a magas hatásfokú, akkumulátoros-elektromos hajtású tanulmányautó formáit. A térkihasználás különösen jó, ugyanakkor az Experimental részletmegoldásai hatásosan csökkentik a légellenállást is. Ilyenek az első-hátsó légterelők és a hátsó diffúzor. Utóbbi helyzete a pillanatnyi forgalmi szituációktól függően változik.
A tanulmány orrán, a jellegzetes Opel Compass közepén új, megvilágított Opel Blitz ül – ez szintén itt Münchenben látható először. Hosszú, szárny formájú világítás veszi körül vízszintes irányban, és megvilágított középső törésvonala külön is kiemeli. A hátsó rész kialakítása, a vékony, üvegtisztaságú világító élbe ágyazott féklámpával szintén a Compass formáira rímel. Hátul a Blitz helyét Opel felirat vette át, a hátsó rész központi elemeként, az első Compass körüli részt pedig az új 4D-s kialakítású Opel Vizor foglalja el.
Az Opel Experimental utastere meglepően tágas, ezt a tér, zavaró hatásoktól való megtisztításával érték el (térbeli detox) az Opel mérnökei. A kormány egyszerűen félrehúzódik, ha nincs rá szükség. Ezt a szerkezet steer-by-wire rendszerű kialakítása teszi lehetővé, amitől - a mechanikus kormányzási elemek egy részének elhagyásával - a tömeg is lecsökkent. A könnyűszerkezetes adaptív ülések 3D-s hálószerkezete könnyű és erős, az elektrokróm szövetek finom környezeti világítása kellemes közérzetet teremt.
Astra Sports Tourer Electric: tágas, lokálisan emissziómentes, és élmény vezetni
Corsa Electric: a sikeres kisautó új ruhája
Személyre szabott és átfogó: új digitális élmények
Rock Münchenben: Opel Rocks e-XTREME és Rocks Electric KARGO
Sportos show elem: az ADAC standján látható Corsa Rally Electric-et Elisa Klinkenberg tervezte
[1] A Snapdragon a Qualcomm Technologies, Inc. és/vagy vállalatainak terméke. A Snapdragon a Qualcomm bejegyzett védjegye.
[2] Hatótávolság a WLTP ciklus alapján (R (EC) No. 715/2007, R (EU) No. 2017/1151). A valós hatótáv nagymértékben függ az útvonaltól, a külső hőmérséklettől, a fűtés és a hűtés használatától, illetve annak módjától, és az utastér előhűtésének illetve előfűtésének használatától.