Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója nyitotta meg az Opel új magyarországi márkakereskedését
2025. június 06.
- Az Opel vezérigazgatója a márka megújulásáról és a kereskedői hálózat fontosságáról beszélt
- A Grandland és a Mokka mellé megérkezett az új Frontera - teljesen új Opel SUV kínálat
- Az Opel megújulása a modelpaletta mellett a márkakereskedői arculatot is érinti
- Az új arculat egyik első hazai bemutatkozása a CarNet Triplex most megnyílt budakalászi márkakereskedése
Budakalász/ Az Opel vezérigazgatójának részvételével kiemelkedő fontosságú esemény lett az Opel új márkakereskedésének megnyitója Budakalászon. Florian Huettl, aki egynapos látogatása során üzleti megbeszéléseket folytatott az Opel-t Magyarországon képviselő AutoWallis vezetőivel, örömmel vállalta el, hogy megnyissa a szalont. Az új márkakereskedői arculatba „öltözött” bemutatóteremben ott volt az Opel teljes személyautó választéka, élén a nagyon várt új Fronterával, amelynek az értékesítése néhány hete kezdődött.
Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója a megnyitón hangsúlyozta: „Fontos, hogy Magyarországon új üzleti partnerek látnak lehetőséget az Opel márkában és azzal, hogy beruháznak egy új kereskedés létrehozásába, a márkának szavaznak bizalmat. Az Opel megújult termékpalettájával, legújabb szabadidő autóival és valamennyi modelljében kínált hagyományos, hibrid vagy teljesen elektromos hajtásláncaival igazán jó ajánlat a potenciális ügyfeleknek. Abban, hogy ezek az Opel újdonságok eljussanak a vásárlókhoz, a márkakereskedéseknek továbbra is meghatározó szerepe van.”
Rosta Gergely, az Opel országigazgatója arról beszélt: „Jó látni, hogy a sokszor több évtizedes múlttal rendelkező márkakereskedői partnereink mellé újak is érkeznek, mint most a budakalászi CarNet Triplex. Az új Opel szalon a márkakereskedői arculat megújulását is példázza, amely a tervek szerint a jövő évben valamennyi hazai márkakereskedésben megjelenik. Tisztább, korszerűbb lett az új márkalogóval jelzett Opel arculat, amely összhangban van a modellek friss és markáns formanyelvével.”
Rosta Gergely elmondta: „a szalonban debütált az új Frontera is, amely a siker reményében indul a rendkívül népszerű B SUV szegmensben. A modell hivatalos bevezetése, promótálása még csak most kezdődik, de az érdeklődést jelzi, hogy májusban már száznál több megrendelést vettünk fel rá – és ami nagyon fontos, minden negyedik rendelés elektromos volt.”
Az Opel Frontera, amely hibrid és elektromos hajtással is elérhető, hűen tükrözi az Opel új formanyelvét, miközben klasszikus és nagyon praktikus megoldásokat is kínál. A szögletes, erőteljes hátsó rész, a vízszintesen futó tetősík például meglepően nagy tetőteret nyújt a hátul ülőknek, sok hely marad a csomagoknak is, illetve lehetővé teszi, hogy ez a kompakt szabadidő autó hétüléses változatban is rendelhető legyen. Méreteit tekintve a Frontera a B-SUV szegmens tetején található, igazi családi autó, amely elektromos változatban a kisebb, 44 kilowattos akkumulátorával és 113 lóerős motorjával több, mint 300 kilométer megtételére alkalmas egy töltéssel. Az új elektromos Frontera, induló ára 10.590.000 forint, a hibrid változat alapból 8.790.000!
Florian Huettl, az Opel vezérigazgatója a megnyitón hangsúlyozta: „Fontos, hogy Magyarországon új üzleti partnerek látnak lehetőséget az Opel márkában és azzal, hogy beruháznak egy új kereskedés létrehozásába, a márkának szavaznak bizalmat. Az Opel megújult termékpalettájával, legújabb szabadidő autóival és valamennyi modelljében kínált hagyományos, hibrid vagy teljesen elektromos hajtásláncaival igazán jó ajánlat a potenciális ügyfeleknek. Abban, hogy ezek az Opel újdonságok eljussanak a vásárlókhoz, a márkakereskedéseknek továbbra is meghatározó szerepe van.”
Rosta Gergely, az Opel országigazgatója arról beszélt: „Jó látni, hogy a sokszor több évtizedes múlttal rendelkező márkakereskedői partnereink mellé újak is érkeznek, mint most a budakalászi CarNet Triplex. Az új Opel szalon a márkakereskedői arculat megújulását is példázza, amely a tervek szerint a jövő évben valamennyi hazai márkakereskedésben megjelenik. Tisztább, korszerűbb lett az új márkalogóval jelzett Opel arculat, amely összhangban van a modellek friss és markáns formanyelvével.”
Rosta Gergely elmondta: „a szalonban debütált az új Frontera is, amely a siker reményében indul a rendkívül népszerű B SUV szegmensben. A modell hivatalos bevezetése, promótálása még csak most kezdődik, de az érdeklődést jelzi, hogy májusban már száznál több megrendelést vettünk fel rá – és ami nagyon fontos, minden negyedik rendelés elektromos volt.”
Az Opel Frontera, amely hibrid és elektromos hajtással is elérhető, hűen tükrözi az Opel új formanyelvét, miközben klasszikus és nagyon praktikus megoldásokat is kínál. A szögletes, erőteljes hátsó rész, a vízszintesen futó tetősík például meglepően nagy tetőteret nyújt a hátul ülőknek, sok hely marad a csomagoknak is, illetve lehetővé teszi, hogy ez a kompakt szabadidő autó hétüléses változatban is rendelhető legyen. Méreteit tekintve a Frontera a B-SUV szegmens tetején található, igazi családi autó, amely elektromos változatban a kisebb, 44 kilowattos akkumulátorával és 113 lóerős motorjával több, mint 300 kilométer megtételére alkalmas egy töltéssel. Az új elektromos Frontera, induló ára 10.590.000 forint, a hibrid változat alapból 8.790.000!
Tag-ek:
Events,
Company,
Corporate News