Skip To Content
Kapcsolat és GYIK

OnStar GYIK

Általános kérdések

Általános kérdések

Melyik autókban van OnStar?

Az OnStar személyautóink teljes választékában elérhető az Adamtől az Insigniáig.

 

Hogyan tudom elkezdeni használni az OnStart?

Ha OnStarral felszerelt járművet vásárol, regisztrálnia kell és aktiválnia kell az OnStart. Kapni fog egy e-mailt az Opeltől - egyszerűen kattintson rá a linkre az aktiválási folyamat befejezéséhez. Ha használtan vásárol OnStarral felszerelt járművet, csak nyomja meg a Szolgáltatás gombot, és beszéljen egy OnStar-tanácsadóval OnStar-fiókja létrehozásához. Ha kérdése van, nyomja meg a Szolgáltatás gombot, és beszéljen egy OnStar-tanácsadóval.

 

Hogyan léphetek be OnStar-fiókomba?

Amint létrehozta fiókját, a myOpel-alkalmazáson keresztül férhet hozzá OnStar-fiókjához.

 

Minden szolgáltatás minden autóhoz elérhető?

Előfordulhatnak olyan szolgáltatások, amelyek nem elérhetők bizonyos autókból. További részletekért látogasson el a "modellspecifikációk" oldalra.

 

Kérhetek OnStart a jelenlegi autómhoz?

Az OnStar csak a legújabb Opel modellekkel kapható. Az OnStar nem szerelhető be már meglévő autókba.

 

Kérhetek OnStart más autómárkákhoz?

Az OnStar egy egyedi szolgáltatás, amely csak Opel autókhoz érhető el.

 

Hogyan mondhatom le a szolgáltatás előfizetését?

Bármikor dönthet úgy, hogy nem kéri az OnStar-szolgáltatásokat, bár reméljük, erre nem kerül sor. Lépjen be OnStar-fiókjába és ott iratkozzon le, vagy nyomja meg az OnStar Szolgáltatás gombot az autóban és beszéljen egy tanácsadóval, aki segítségére lesz.

 

Működik majd az OnStar, ha külföldre utazok?

Igen, az OnStar-szolgáltatások egész Európában elérhetők. A Wi-Fi kapcsolat az adott országtól függ. Az országok listáját az "OnStar kérése" részben találja. Itt nézhet utána, hol érhetők el a szolgáltatások és az adatbarangolás.

 

A biztosítótársaságom megkapja az adatokat?

Nem, az Ön biztosítója nem kap semmilyen információt. Adatait egyáltalán nem osztjuk meg semmilyen harmadik féllel – kivéve, ha Ön kéri.

 

Milyen nyelven lesz elérhető az OnStar?

Az OnStar számos nyelven elérhető: angol, bolgár, cseh, dán, finn, francia, görög, holland, lengyel, magyar, német, norvég, román, olasz, orosz, portugál, spanyol, szlovák, szlovén és svéd. Annak érdekében, hogy hívására minél gyorsabban reagáljunk, rendkívüli körülmények között előfordulhat, hogy először egy angol nyelvű tanácsadót kapcsolunk.

 

Hogyan választhatok nyelvet?

OnStar-fiókja nyelvét Ön választja meg az igényléskor. Bármikor megváltoztathatja fiókja nyelvét a "profilom" oldalon.

Bármikor megváltoztathatja a nyelvet az infotainment rendszerben; ezzel megváltoztatja azt a nyelvet is, amelyen az OnStar-tanácsadó kommunikál Önnel (lásd a nyelvekre vonatkozó részt a fentebbi kérdésnél). Ha bármely más nyelvet választ, angolul beszélő tanácsadót kapcsol az OnStar.

 

Kipróbálhatom ingyenesen az OnStart?

Igen, minden OnStarral vásárolt új autóhoz 12 hónap ingyenes kipróbálási idő jár az OnStar-szolgáltatásokra.

Amint elérhetővé válik, a Wi-Fi Hotspothoz is lesz külön ingyenes próbaidőszak. A részleteket a weboldal "OnStar kérése" részénél találja.

 

Ha más országban vagyok, külön díjat számol fel az OnStar, ha felhívok egy OnStar tanácsadót?

Országtól függetlenül nem számítunk fel külön díjat azért, ha autójából kapcsolatba lép egy tanácsadóval az OnStar rendszeren keresztül.

 

Mikortól indul az OnStar-szolgáltatásokra a 12 hónapos kipróbálási időszakom?

A 12 hónapos ingyenes próbaidőszak (kivéve a Wi-Fi adatcsomagot) a jármű első forgalomba helyezésekor vagy az Opel márkakereskedő általi kiszállításkor kezdődik (amelyik előbb bekövetkezik), az ügyfél aktiválásától függetlenül.

 

Mikortól lesznek elérhetők az új szállásfoglalás és parkolóhely-keresés szolgáltatások?

A szolgáltatások már elérhetők, hivatalosan az Insigniával vezették be őket.

 

Az új szolgáltatások minden Opel/Vauxhall modellhez elérhetők?

Igen, az új szolgáltatások minden OnStarral felszerelt Opel/Vauxhall modellhez elérhetők.

 

Mennyibe kerülnek a szolgáltatások?

Az új szolgáltatások díja benne foglaltatik az OnStar előfizetési díjban vagy az ingyenes kipróbálási időszakban. Nem kell külön fizetni az új szolgáltatásokért. Tanácsadónk keresztül szállást foglalni ugyanaz, mintha a booking.com alkalmazással tenné.

 

A szolgáltatások minden EU-s országban elérhetők?

Az új szolgáltatások minden olyan OnStar országban elérhetők, ahol már vannak OnStar-szolgáltatások.

Árazás

Fizetnem kell az OnStar-szolgáltatásokért?

Ha OnStarral felszerelt autót vásárol, először regisztrálnia kell az OnStar-szolgáltatások igénybevétele érdekében, és ekkor aktiválhatja a 12 hónapos ingyenes kipróbálási időszakot (kivéve a Wi-Fi adatcsomagot). A próbaidőszak után elő kell fizetnie az OnStarra. További részletekért látogasson el a "MyOnStar" oldalra.

 

Kipróbálhatom ingyenesen az OnStart?

Igen, minden OnStarral vásárolt új autóhoz 12 hónap ingyenes kipróbálási idő jár (kivéve a Wi-Fi Hotspotot).

 

Mikortól indul a 12 hónapos kipróbálási időszak?

A 12 hónapos ingyenes próbaidőszak (kivéve a Wi-Fi adatcsomagot) az első forgalomba helyezéssel vagy az Opel márkakereskedő általi leszállítással kezdődik (amelyik előbb bekövetkezik), az ügyfél aktiválásától függetlenül.

 

Mennyibe fog kerülni az OnStar az első 12 hónap után?

Az egy éves kipróbálási időszakot követően az OnStar-szolgáltatások éves előfizetési díja (amely nem tartalmazza a Wi-Fi adatszolgáltatást) 31 000 Ft lesz.

A Wi-Fi meglejenésekor az adatelőfizetések külön díj ellenében lesznek elérhetőek, az árakat később hozzuk nyilvánosságra.

 

Mennyibe kerül felhívni az OnStart az autóból?

Annyiszor léphet kapcsolatba az OnStarral, ahányszor csak szeretne, az Ön által kezdeményezett hívások nem járnak további költségekkel.

 

Ha más országban vagyok, külön díjat számol fel az OnStar, ha felhívok egy OnStar tanácsadót?

Nem számítunk fel külön díjat, ha autójából kapcsolatba lép egy tanácsadóval az OnStar rendszeren keresztül. 

Kipróbálás után

Hogyan vásárolhatom meg a szolgáltatásokat és adatokat az ingyenes próbaidőszak után?

Lépjen a "MyOnStar" menüpontra bővebb információért.

Adatvédelem

Milyen (személyes) adatok kerülnek az OnStarhoz, és milyen célból?

Az OnStar csak olyan személyes adatokat gyűjt, amelyek az Ön beazonosításához vagy e-mail küldéséhez szükségesek az Ön előfizetett szolgáltatásaival kapcsolatban.

 

Megakadályozhatom, hogy az OnStar felhasználja az adataimat?

Az OnStar nem továbbítja adatait harmadik félnek az Ön hozzájárulása nélkül.

 

Követ az OnStar és tudja, hol vagyok?

Az OnStar nem követi Önt. Ön határozza meg, hogy az OnStar mikor használhatja fel az Ön helyzetét; a Magánszféra gombbal helyzete bármikor elrejthető. Ha meggondolja magát, nyomja meg újra a Magánszféra gombot helyzetének felfedéséhez az OnStar-szolgáltatások használata érdekében. Ez csak vészhelyzet esetén bírálható felül, az Ön életének védelme érdekében.

 

Milyen adatokat gyűjtenek?

Az OnStar csak azokat az adatokat gyűjti, amelyeket Ön, a megrendelt OnStar-szolgáltatások eljuttatása érdekében, megoszt velünk. 

Ügyféladatok - ilyenek a név, cím, e-mailcím, biztonsági adatok, például PIN kód, értesítési adatok (ha Ön szeretné, hogy értesítsük hozzátartozóját vészhelyzet esetén)

Járműadatok - például távolságmérő, futásteljesítmény, abroncsnyomás, olajélettartam, üzemanyagszint, diagnosztika

Jármű helyzete - az úticél-letöltéséhez, az eltulajdonított jármű esetén nyújtandó támogatáshoz és a segélyszolgálathoz

 

Eldönthetem, hogy milyen adatokat adok meg?

Igen, persze. Kérni fogjuk, hogy osszon meg velünk néhány alapvető ügyfél-információt regisztráláskor, hogy jogszerűen nyújthassuk az OnStar szolgáltatásokat. Ha kívánja, további információkat is megoszthat, pl. értesítési adatokat vészhelyzet esetére, közvetlenül a regisztrációkor vagy a későbbiekben.

 

Honnan tudom, hogy milyen adatokat gyűjt az OnStar?

Amikor regisztrál az OnStarra, részletes információt is adunk arról, milyen adatokat gyűjtünk és azokat mire használjuk.

 

Miként használják fel ezeket az adatokat?

Az OnStar által gyűjtött adatokat csak az előfizetett szolgáltatások nyújtására használjuk fel. Adatait soha nem fogjuk továbbítani harmadik félnek az Ön hozzájárulása nélkül.

 

Az adatokat továbbítják más országokba?

Minden OnStar-szolgáltatási adatot Németországban tárolunk a szervereinken, és azok Európában maradnak. Előfordulhat, hogy néhány általános személyes adatát USA-ban lévő szervereken keresztül kell továbbítani, például számlázási és fizetésfeldolgozási célból. A részletekért tekintse meg az Adatvédelmi nyilatkozatot. 

Biztonság

Vészhelyzet

Mi van akkor, ha véletlenül megnyomom a piros SOS gombot?

Néha előfordul az ilyesmi, nem gond. Ha kapcsolatba lépett a tanácsadóval, akkor felajánljuk, hogy tudunk-e még bármiben segíteni.

 

Mi történik, ha olyan helyen szenvedek balesetet, ahol a mobiltelefon-térerő gyenge vagy egyáltalán nincs?

Az OnStar nagy nyereségű tetőantennával rendelkezik, mely az Ön mobiltelefonjánál erősebb jelet biztosít, még ha nagyon gyenge térerejű területen tartózkodik is. Ha azonban egyáltalán nincs lefedettség, előfordulhat, hogy az OnStar-szolgáltatások nem elérhetők.

 

Használhatom a saját autómentőmet az OnStar útján?

Az OnStarral az Opel első osztályú útmenti segélyszolgálatát is biztosítjuk ügyfeleinknek. Át tudjuk adni számukra a jármű adatait, és bizonyos esetekben az Ön helyzetére vonatkozó adatokat. Ugyanezt a szolgáltatást jelenleg nem tudjuk biztosítani más autómentők esetében.

 

Hogyan működik az útmenti segélyszolgálat?

Az OnStar biztosítja az útmenti segélyszolgálatot. Ha autójára még nem járt le az Opel útmenti segélyszolgálat szolgáltatási időtartama, ingyenesen küldünk professzionális autómentőt a helyszínre. Ha már lejárt az Opel útmenti segélyszolgálat szolgáltatási időtartama, előfordulhat, hogy díjat kell fizetni az útmenti segélyszolgálatért.

 

Milyen jellegű vészhelyzetek esetén tud segíteni az OnStar?

Az OnStar minden elképzelhető, a járműben előforduló vészhelyzet esetén tud segíteni. Legyen szó balesetről, orvosi vészhelyzetről vagy arról, hogy balesetet lát útközben és értesíteni szeretné a segélyszolgálatokat, csak nyomja meg a piros SOS gombot és mi segítünk.

 

Az OnStar csak vészhelyzet esetén érhető el?

Nem, az OnStar jóval több funkciót kínál, mint csupán vészhelyzeti segítségnyújtást. Az autó kék Szolgáltatás gombjával vagy a myOpel-alkalmazással léphet kapcsolatba az OnStarral. Ha egy bizonyos új étterem címére van szüksége, ellenőrizni szeretné az autójában megjelenő figyelmeztető jelzőfényt, vagy elfelejtette bezárni autóját, segítünk Önnek a nap 24 órájában, az év 365 napján.

 

Az OnStar mindig működik?

Az OnStar-szolgáltatásokhoz vezeték nélküli kommunikációs hálózatra és műholdas helymeghatározó rendszerre van szükség. Az OnStar nagy tetőantennája az Ön mobiltelefonjánál erősebb jelet biztosít, ez segít, hogy az OnStar jobban kapcsolatban maradjon Önnel és járművével, még ha gyenge térerejű területen tartózkodik is. Rendkívüli esetekben lehetnek olyan távoli területek, ahol nincs jel az OnStar-szolgáltatásokhoz, így azok nem működnek. 

Támogatás eltulajdonított jármű esetén

Ki aktiválhatja a gyújtásgátlást?

Amint megtörtént a jármű ellopásának bejelentése, az OnStar-tanácsadó aktiválhatja a gyújtásgátlást.

Connectivity

Okostelefon-alkalmazás

Milyen mobil készülékekre érhető el a myOpel-alkalmazás?

A myOpel-alkalmazás Android és iOS készülékekre elérhető.

 

Hogyan tudom letölteni és telepíteni a myOpel-alkalmazást?

A myOpel-alkalmazást a Google Play Store és az Apple App Store áruházakból lehet letölteni.

Személyi asszisztens

Szállásfoglalás

Mi az előfeltétele a szolgáltatás használatának?

A felhasználónak nagykorúnak kell lennie, és rendelkeznie kell bankkártyával.

 

A tanácsadó bármilyen szállodában foglalhat szobát?

A tanácsadó minden, a booking.com adatbázisában szereplő szállodában tud szobát foglalni. Más szállások nem foglalhatók, de kérésre a tanácsadó le tudja tölteni az úticélt.

 

A tanácsadó felhasználhatja az OnStar-fiókomban elmentett bankkártya-adatokat?

Nem, a kártyaadatokat meg kell adni a szállás lefoglalása előtt.

 

A tanácsadó törölheti is a foglalásomat?

Igen, a tanácsadó törölni is tudja a foglalást. A tanácsadó tájékoztatja Önt az esetleges lemondási díjakról.

 

Hogyan kapok visszaigazolást a foglalásomról vagy a lemondásomról?

A tanácsadó visszaigazoló e-mailt küld Önnek a booking.com oldaltól. Lemondás esetén is kap e-mailt az OnStartól. Kérésre a tanácsadó elküldi a szálloda címét a beépített műholdas navigációs rendszerre.

Parkolóhely-keresés

Milyen parkolóhelyeket kínál a szolgáltatás?

A szolgáltatás mélygarázsi és utcai parkolóhelyeket kínál, ha elérhetők. A szolgáltatás a Parkopedia adatbázisban szereplő parkolóhelyek elérhetőségéről ad információt.

 

A tanácsadó le is tudja foglalni nekem a parkolóhelyet?

Nem, a tanácsadó csak parkolóhelyet tud keresni és tájékoztatást adni az árakról, a nyitva tartásról és arról, hogy vannak-e szabad helyek. Kérésre a tanácsadó elküldi a címet a beépített műholdas navigációs rendszerre.

 

Mi a különbség az új parkolási szolgáltatás és a már meglévő, POI kereséssel működő között?

A tanácsadó az új Parkopedia parkolási szolgáltatást használja. Ez az adatbázis olyan további információkat is nyújt, mint például árak, nyitva tartás, speciális jellemzők vagy az elérhető szabad helyek.

Diagnosztika

Figyelmeztető jelzést látok az autómban. Az OnStar segít megértenem, hogy ez mit jelent, és tud tanácsot adni a megfelelő intézkedést illetően?

Igen. Bármikor megnyomhatja a Szolgáltatás gombot, és az OnStar-tanácsadó lefuttat egy alapos diagnosztikai ellenőrzést járműve főbb rendszerein, akár menet közben is.

Úticél-letöltés

Az Opelem nincs felszerelve beépített navigációs rendszerrel. Tudom-e használni az OnStart úticél-letöltés funkcióját?

Nem. Az úticél-letöltés funkcióhoz gyárilag beszerelt navigációs rendszer és megfelelő térképadatok szükségesek.

 

Hogyan működik?

Nyomja meg a Szolgáltatás gombot és kérje a nevezetességet vagy címet. A tanácsadó elküldi a címet a gyárilag beszerelt navigációs rendszernek. Miután a tanácsadó befejezi a hívást, a cím láthatóvá válik a navigációs rendszerben. Önnek csak nyugtáznia kell.

Kapcsolat

Nem találta meg a választ a kérdésére a GYIK-ben? Segítségre vagy bővebb információra van szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot. Szervizcsapatunk rendelkezésére áll.

 

Hívjon minket!

Helyi, ingyenesen hívható szám: +36 80 982 508

Helyi tarifával hívható szám: +36 1 777 7577

Nemzetközi, ingyenesen hívható szám: +800 800 22 334

 

 

Küldjön e-mailt

onstar.europe@onstar.com
 

 

Írjon levelet

OnStar Europe Ltd. 

Luton HQ & Training Center 

Osborne Rd 

Luton, Bedfordshire, United Kingdom