Előző
  • KAPCSOLAT ÉS GYIK

    Nem találta meg a választ a kérdésére a GYIK-ben? Segítségre vagy bővebb információra van szüksége? Vegye fel velünk a kapcsolatot. Szervizcsapatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll.

     

    Hívjon minket!

    Helyi díjmentes: +36 80 982 508

    Helyi hívásdíjas: +36 1 777 7577

    Nemzetközi díjmentes: +800 8002 2334

     

    Küldjön e-mailt

    onstar.europe@onstar.com

    Írjon levelet

    OnStar Europe Ltd.

    Luton HQ & Training Center

    Osborne Rd

    Luton, Bedfordshire

    United Kingdom

Következő

OPEL ONSTAR GYIK

GYIK részek


Általános

Mikortól lesznek kaphatók az OnStarral felszerelt autók?

Az OnStar az alábbi országokban lesz elérhető: Franciaország, Írország, Lengyelország, Egyesült Királyság, Spanyolország, Olaszország, Ausztria, Portugália, Hollandia, Németország, Svájc, Ciprus, Izland, Málta, Lettország, Észtország, Litvánia, Finnország, Románia, Szlovénia, Norvégia, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Dánia, Görögország, Magyarország, Svédország. Az OnStar Magyarországon 2016 augusztusától elérhető.

Melyik autók lesznek OnStarral felszerelve?

Az OnStar, személyautóink széles palettáján elérhető, az Adamtól egészen az Insigniáig.

Hogyan kérhetem az OnStart?

Az OnStar alapfelszerelés lesz a Sport, Cosmo és OPC felszereltségi szinteken, a többihez külön rendelhető lesz. A konkrét elérhetőségért tekintse meg a járműkonfigurátort. Új Opel járműve vásárlásakor márkakereskedője elmagyarázza, hogyan juthat hozzá az OnStarhoz és hogyan aktiválhatja a szolgáltatásokat online.

Hogyan kezdhetem használni az OnStart?

Ha OnStarral felszerelt járművet vásárol, regisztrálnia kell és aktiválnia kell az OnStart. Kapni fog egy e-mailt az Opeltől - egyszerűen kattintson rá a linkre az aktiválási folyamat befejezéséhez. Ha használtan vásárol OnStarral felszerelt járművet, csak nyomja meg a Szolgáltatás gombot, és beszéljen egy OnStar-tanácsadóval OnStar-fiókja létrehozásához. Ha kérdése van, nyomja meg a Szolgáltatás gombot, és beszéljen egy OnStar-tanácsadóval.

Hogyan léphetek be OnStar-fiókomba?

Amint létrehozta fiókját, a myOpel-alkalmazáson keresztül férhet hozzá OnStar-fiókjához.

Minden szolgáltatás minden autóhoz elérhető?

Előfodulhat, hogy néhány szolgáltatás nem elérhető minden autóban. További információkért keresse a "autóspecifikus szolgáltatások" menüpontot.

Kérhetek OnStart a jelenlegi autómhoz?

Az OnStar csak a legújabb Opel modellekkel kapható, és megrendelhető a legtöbb 2016-os autóhoz. Az OnStar nem szerelhető be a már meglévő autókba.

Kérhetek OnStart más autómárkákhoz?

Az OnStar egy egyedi szolgáltatás, amely csak Opel autókhoz érhető el.

Hogyan szüntethetem meg a szolgáltatás előfizetését?

Bármikor dönthet úgy, hogy nem kéri az OnStar-szolgáltatásokat, bár reméljük, erre nem kerül sor. Lépjen be OnStar-fiókjába és ott iratkozzon le, vagy nyomja meg az OnStar Szolgáltatás-gombot az autóban és beszéljen egy tanácsadóval, aki segítségére lesz.

Működik majd az OnStar, ha külföldre utazom?

Igen, az OnStar szolgáltatásai Európa-szerte elérhetőek. A Wi-Fi kapcsolat országonként eltérhet. Kérjük, kattintson a "Igényelje Ön is az OnStart!" menüpontra, és tekintse át, melyik országban érhető el az OnStar-szolgáltatás és a Wi-Fi adatkapcsolat.

A biztosítótársaságom megkapja az adatokat?

Nem, az Ön biztosítótársasága nem kap semmilyen információt. Adatait egyáltalán nem osztjuk meg semmilyen harmadik féllel, kivéve ha Ön kéri.

Milyen nyelven lesz elérhető az OnStar?

Az OnStar 8 nyelven elérhető: angol, francia, német, spanyol, olasz, holland, lengyel és portugál. 2016 augusztusától az alábbi nyelveken is elérhető lesz: bolgár, cseh, dán, finn, görög, magyar, norvég, román, orosz, szlovák, szlovén és svéd. Annak érdekében, hogy minél gyorsabban válaszoljunk a hívására, kivételes esetekben előfordulhat, hogy először egy angol nyelvű tanácsadóhoz kapcsoljuk.

Hogyan választhatok nyelvet?

Az OnStar nyelvét Ön választja meg az igényléskor. Bármikor megváltoztathatja a nyelvet az infotainment-rendszerben; ezzel megváltoztatja azt a nyelvet is, amelyen az OnStar kommunikál Önnel.

Kipróbálhatom ingyenesen az OnStart?

Igen, minden újonnan vásárolt, OnStarral felszerelt autót 12 hónapos OnStar próbaverzióval adunk. Ezen kívül a Wi-Fi Hotspotra is jár ingyenes próbaverzió. A részleteket a "Igényelje Ön is az OnStart!" menüpont alatt találja.

Mikortól indul a 12 hónapos kipróbálási időszak?

A 12 hónapos próbaverzió (kivéve a Wi-Fi szolgáltatást) azon a napon kezdődik, amikor forgalomba helyezték az autóját. Ez ugyanaz a nap, amitől kezdve a garancia is érvényes.

Ha más országban vagyok, külön díjat számol fel az OnStar, ha felhívok egy OnStar tanácsadót?

Ha Ön az autójában van, nem számítunk fel külön díjat azért, ha kapcsolatba lép egy tanácsadóval az OnStar-rendszeren keresztül.


Árazás

Fizetnem kell az OnStar-szolgáltatásokért?

Amikor OnStarral felszerelt autót vásárol, először regisztrálnia kell az OnStar-szolgáltatásokért. Ezután aktiválnia kell a 12 hónapos próbaverziót (kivéve a Wi-Fi adatcsomagot). A próbaidőszakot követően fel kell iratkoznia az OnStar-szolgáltatásokra. További információért kattintson a "Próbaidőszak után" menüpontra.

Kipróbálhatom ingyenesen az OnStart?

Igen, minden újonnan vásárolt, OnStarral felszerelt autót 12 hónapos OnStar próbaverzióval adunk. Ezen kívül a Wi-Fi Hotspotra is jár ingyenes próbaverzió. A részleteket a "Igényelje Ön is az OnStart!" menüpont alatt találja.

Mikortól indul a 12 hónapos kipróbálási időszak?

A 12 hónapos próbaverzió (kivéve a Wi-Fi szolgáltatást) azon a napon kezdődik, amikor forgalomba helyezték az autóját. Ez ugyanaz a nap, amitől kezdve a garancia is érvényes.

Mennyibe fog kerülni az OnStar az első 12 hónap után?

Az egy éves ingyenes próbaidőszakot követően az OnStar-szolgáltatások díja 32 500 Ft/év lesz. Az ár bevezetéskori ár, ami idővel változhat. Az aktuális árral kapcsolatban kérjük, érdeklődjön márkakereskedéseinkben. Az ár nem foglalja magában a Wi-Fi Hotspot funkció adatcsomagjának díját – a választható Wi-Fi adatcsomagokat és díjaikat később tesszük közzé. További információkért kérjük, kattintson a “Mi történik az ingyenes tesztidőszak után?” menüpontra.

Mennyibe kerül felhívni az OnStart az autóból?

Annyiszor léphet kapcsolatba az OnStarral, ahányszor csak szeretne, az Ön által kezdeményezett hívások nem járnak további költségekkel.

Ha más országban vagyok, külön díjat számol fel az OnStar, ha felhívok egy OnStar tanácsadót?

Ha Ön az autójában van, nem számítunk fel külön díjat azért, ha kapcsolatba lép egy tanácsadóval az OnStar-rendszeren keresztül.


Vészhelyzet

Mi van akkor, ha véletlenül megnyomom a piros SOS gombot?

Néha előfordul az ilyesmi, nem gond. Ha kapcsolatba kerül egy tanácsadóval, utánanézünk, hogy tudunk-e még bármiben segíteni.

Mi van akkor, ha olyan helyen szenvedek balesetet, ahol nincs mobiltelefon-térerő?

Az OnStarhoz járó nagyobb tetőantenna erősebb jelet biztosít, mint a telefonja, még akkor is, ha alacsony lefedettségű területen van. Egyes területeken azonban, ahol egyáltalán nincs lefedettség, előfordulhat, hogy nem lesznek elérhetőek az OnStar-szolgáltatások.

Használhatom a saját útmenti segélyszolgálatomat az OnStaron keresztül?

Az OnStarral elérhetőséget biztosítunk Útmenti segélyszolgálat szolgáltatásunkhoz. El tudjuk nekik küldeni az autója adatait, illetve bizonyos esetekben az autó pontos helyét. Ha az autója jogosult az Opel Útmenti segélyszolgálat programjára, akkor profi autómentő csapatot küldünk a helyszínre. Ha nem jogosult az Útmenti segélyszolgálat szolgáltatásra, akkor az autómentő cég díjat számolhat fel. Jelenleg nem tudunk hasonló szolgáltatást nyújtani egyéb autómentő cégek esetén.

Milyen jellegű vészhelyzetek esetén tud segíteni az OnStar?

Az OnStar minden elképzelhető, a járműben előforduló vészhelyzet esetén tud segíteni. Legyen szó balesetről, orvosi vészhelyzetről az autóban vagy arról, hogy balesetet lát útközben, és értesíteni szeretné a mentőket. Csak nyomja meg a piros SOS gombot és segítünk.

Az OnStar csak vészhelyzet esetén érhető el?

Nem. Az OnStar nem csak vészhelyzet esetén tud segíteni. Kapcsolatba léphet az OnStarral a kék Szolgáltatás gomb megnyomásával, vagy akár a myOpel-alkalmazással. Ha egy új étterem címére van szüksége, ha ellenőrizni akar egy figyelmeztető jelzést az autóján, vagy csak szimplán elfelejtette bezárni, rendelkezésére állunk a nap minden órájában, a hét minden napján, egész évben.

Az OnStar mindig működik?

Az OnStar-szolgáltatás vezeték nélküli adatkapcsolaton és műholdas kapcsolaton keresztül működik. Az OnStarhoz járó nagyobb tetőantenna erősebb jelet biztosít, mint a mobiltelefonok, aminek köszönhetően az OnStar-szolgáltatások olyan területen is elérhetőek, ahol rossz a lefedettség. Ennek ellenére lehetnek olyan félreeső területek, ahol egyáltalán nincs lefedettség - itt az OnStar-szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.


Wi-Fi

Elérhető-e az OnStar Wi-Fi Hotspot szolgáltatás Magyarországon?

A Wi-Fi Hotspot funkció Magyarországon egyelőre nem elérhető. A járműbe épített hardver 4G/LTE képes, és ha a funkció elérhető lesz, akkor azt a már átadott járművek tulajdonosai is aktiválni tudják majd.

Hogyan csatlakoztathatok egy Wi-Fi-képes eszközt a Wi-Fi-hotspothoz?

Nagyon egyszerűen, ugyanúgy, ahogy bármely más Wi-Fi hálózatra. Először nyomja meg a Magánszféra gombot, majd válassza ki a Wi-Fi beállítások menüpontot a kijelzőn, és látni fogja a Wi-Fi hotspot nevét, illetve a jelszót. Keressen a telefonjával elérhető Wi-Fi hálózatokat, majd válassza ki az autója hotspotját. Kérés esetén írja be a jelszót. Ezt követően módosíthatja a Wi-Fi beállításokat az autóban, vagy az alkalmazás segítségével.

Már van egy 3G/4G előfizetésem a mobilomon. Miért fizessek egy másikért?

Azautó tetőantennájával az OnStar Wi-Fi-csatlakozásának jelerőssége nagyobb a mobiltelefonénál, így Önnek kimagasló élményben lesz része. Akár hét mobilkészüléket is csatlakoztathat autójában, így utasai is használhatják a hotspotot.

Mi a helyzet az adatbarangolással (EU)?

Az OnStar Wi-Fi Hotspoton keresztül bonyolított külföldi (roaming) adatforgalom nem jár semmilyen plusz költséggel. Az OnStar-szolgáltatások és adatcsomagok országok szerinti elérhetőségéért kattintson a "Igényelje Ön is az OnStart!" menüpontra.

Ki tudom kapcsolni a Wi-Fi hotspotot az autóban?

Igen, ha azt szeretné. A Wi-Fi Hotspotot egy OnStar-tanácsadó, a myOpel-alkalmazás vagy OnStar-fiókja útján kapcsolhatja ki-


Okostelefon alkalmazás

Milyen mobil készülékeken érhető el az okostelefon-alkalmazás?

A myOpel-alkalmazás Android és iOS eszközökre tölthető le.

Hogyan tudom letölteni és telepíteni az okostelefon-alkalmazást?

A myOpel-alkalmazást letöltheti a Google Play Store-ból és az Apple App Store-ból.


Támogatás eltulajdonított jármű esetén

Ki aktiválhatja a gyújtásgátlást?

Amint megtörtént a jármű ellopásának bejelentése, az OnStar-tanácsadó aktiválhatja a gyújtásgátlást.


Diagnosztika

Figyelmeztető jelzést látok az autómban. Az OnStar segít megértenem, hogy ez mit jelent, és tud tanácsot adni a megfelelő intézkedést illetően?

Igen. Bármikor megnyomhatja a Szolgáltatás gombot, és az OnStar-tanácsadó lefuttat egy alapos diagnosztikai ellenőrzést járműve főbb rendszerein, akár menet közben.


Úti cél-letöltés

Az Opelem nincs felszerelve eredeti navigációs rendszerrel. Tudom-e használni az OnStar úticél-letöltés funkcióját?

Nem. Az úti cél letöltéshez gyári navigációs rendszer és a releváns térképadatok szükségesek.

Hogyan működik?

Nyomja meg a Szolgáltatás gombot, és kérje a nevezetességet vagy a címet. A tanácsadó elküldi a címet a gyárilag beszerelt navigációs rendszernek. Miután a tanácsadó befejezi a hívást, a cím láthatóvá válik a navigációs rendszerben. Válassza ki a címet, és a navigációs rendszer megjeleníti az útvonalat.


Biztonság és adatvédelem

Miként kerüli el az Opel/GM, hogy az autók infotainment rendszereit feltörjék, és hogyan viszonyul általánosságban a kiberbiztonság globális kérdéséhez?

Ügyfeleink biztonsága mindenek felett való, ezért sokoldalúan igyekszünk biztosítani a járműben található és csatlakoztatott járműrendszereket, figyelemmel kísérni és felismerni a kiberbiztonsági fenyegetéseket, és olyan járműrendszereket hozunk létre, amelyek fokozott biztonsággal frissíthetők, ha potenciális veszély jelentkezne.

A kiberbiztonság globális probléma, szinte valamennyi iparágat érinti. A GM elsőként nevezett ki termék-kiberbiztonsági felügyelőt, Jeff Massimillát, akit 2014 közepén került erre a posztra. Ő egy szakemberekből álló globális csapat vezetője, amely több iparágat átfogóan foglalkozik ezzel a fontos problémával. A GM több iparág szakértőivel dolgozik együtt, többek között biztonsági kutatókkal, biztonsági megoldások szolgáltatóival, oktatási intézményekkel, repülőgépgyártó és védelmi szervezetekkel, kihasználva szakértelmüket és minimalizálva a kockázatot, hogy jogosulatlanok hozzáférjenek a járművekhez és az ügyféladatokhoz.

Milyen (személyes) adatokat oszt meg az OnStar, és milyen célból?

Az OnStar csak olyan személyes adatokat gyűjt, amelyek az Ön beazonosításához és az Ön előfizetett szolgáltatásaihoz szükségesek.

Megakadályozhatom, hogy az OnStar felhasználja az adataimat?

Az OnStar nem továbbítja adatait harmadik félnek az Ön hozzájárulása nélkül.

Követ az OnStar és tudja, hol vagyok?

Az OnStar nem követi Önt. Ön határozza meg, hogy az OnStar mikor használhatja fel a hollétét; a Magánszféra gombbal helyzete bármikor elrejthető. Ha meggondolja magát, nyomja meg újra a Magánszféra gombot helyzetének felfedéséhez, az OnStar-szolgáltatások használata érdekében. Ez csak vészhelyzet esetén bírálható felül, az Ön életének védelmében.

Milyen adatok gyűjtésére kerül sor?

Az OnStar csak azokat az adatokat gyűjti, amelyeket Ön a megrendelt OnStar-szolgáltatásoknak Önhöz való eljuttatása érdekében megoszt velünk. Ügyféladatok - ilyenek a név, cím, e-mailcím, biztonsági adatok, például PIN kód, értesítési adatok (ha Ön szeretné, hogy értesítsük hozzátartozóját vészhelyzet esetén).
Járműadatok - például távolságmérő, futásteljesítmény, abroncsnyomás, olajélettartam, üzemanyagszint, diagnosztika,
Jármű helyzete - az úti cél letöltéséhez, az eltulajdonított jármű esetén nyújtandó támogatáshoz és a segélyszolgálathoz.

Eldönthetem, hogy milyen adatokat adok meg?

Igen, persze. Kérni fogjuk, hogy osszon meg velünk néhány alapvető ügyfélinformációt regisztráláskor, hogy jogszerűen nyújthassuk az OnStar szolgáltatásait. Ha kívánja, további információkat is megoszthat, pl. értesítési adatokat vészhelyzet esetére, közvetlenül a regisztrációkor vagy a későbbiekben.

Honnan tudom, hogy milyen adatokat gyűjt az OnStar?

Amikor regisztrál az OnStarra, részletes információt adunk arról, milyen adatokat gyűjtünk és azokat mire használjuk.

Miként használják fel ezeket az adatokat?

Az OnStar által gyűjtött adatokat csak az előfizetett szolgáltatások nyújtására használjuk fel. Adatait soha nem fogjuk továbbítani harmadik félnek az Ön hozzájárulása nélkül.

Továbbítják az adatokat más országokba?

Minden OnStar-szolgáltatási adatot Németországban tárolunk a szervereinken, és azok Európában maradnak. Előfordulhat, hogy néhány általános személyes adatát az Egyesült Államokban működő szervereken keresztül kell továbbítani, például számlázási és fizetés-feldolgozási célból. A részletekért tekintse meg az Adatvédelmi nyilatkozatot.

Kipróbálás után

Hogyan vásárolhatom meg a szolgáltatásokat és adatokat az ingyenes kipróbálási időszak után?

Lépjen a "Kipróbálás után" részre bővebb információért.