OPEL MINŐSÍTETT KAROSSZÉRIA-MŰHELY:

 

MINDENT TUDUNK AZ OPELJÉRŐL

Karosszéria-javítás

A kis karcolásoktól a jelentős káreseményekig

Ha megtörténik a baj és Ön balesetet szenved, akkor egy Opel Minősített Karosszéria-műhely a megfelelő választás karambolos Opelje javításához.

 

  • Eredeti, NCAP minősítésnek megfelelő, újkori állapotba hozzuk autóját
  • Eredeti Opel alkatrészeket használunk fel, melyek mindegyike szigorú vizsgálatokon esett át
  • A beépített Opel alkatrészeinkre 2 éves garancia érvényes
  • Műhelyi dolgozóink szakértelme garantált, vagyis megfelel az épp aktuális feltételeknek, technológiáknak
  • Szakértőink naprakész tudással és információkkal rendelkeznek a javítási módszerekről, a járművek felszereltségéről, az elektromos rendszerekről, vonatkozzon az a légkondicionáló rendszer szivattyújára, a hűtőventillátorra, a Xenon lámpára vagy épp az indításgátlóra
  • Az autóját az Opel előírásai szerint javítják, így biztos lehet abban, hogy a gépjárműjére vonatkozó 12 éves átrozsdásodás elleni garancia (a garancia-feltételek betartása esetén) érvényben marad
  • Sérült járművének karosszériajavítása során nagy gondot fordítunk az alkatrészek korrózióvédelmére

 

Nem könnyű ránézésre megmondani, melyik alkatrész milyen fémből készült. Pedig a megfelelő minőségű hegesztés ezen is múlik. Mi tudjuk, miből készül egy Opel! Szakszerű tudással rendelkezünk a különböző típusú és erősségű karosszéria acélokról és azok sajátos jellemzőiről, ezért bármilyen acélból is készült gépjárműve, kollégáink szakszerű eljárásokat alkalmaznak a javítási folyamatot.

 

  • Nagyszilárdságú acél?
  • Lágyacél?
  • Ultranagy-szilárdságú acél?
  • Alumínium?
  • Felületedzett acél?
  • Kétfázisú acél?
  • Sajtolt edzett acél?
  • Magnézium?
  • Izotróp acél?
  • Szén-mangán acél?

 

A különböző anyagok megmunkálása során sok mindenre kell figyelni. Csak egy példa, hogy az ultra nagy szilárdságú acélt nem lehet magas hőmérsékletnek kitenni, mert akkor megváltozik az anyag szerkezete, és elveszti azt az ellenálló képességét, amire tervezték. Ez azért veszélyes, mert egy helytelen eljárással javított autó ellenállása az ütközés során lényegesen elmaradhat a helyesen javított autóhoz képest!