Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


ÚJ MOTOROK, ÚJ FUTÓMŰ, ÚJ ÉRZETEK.

német mérnöki remekmű Insignia  vezetői megtapasztalhatják a tökélyre fejlesztett teljesítményt.

 

Az új Insigniát úgy terveztük, hogy minden tekintetben túlszárnyalja az elvárásokat. Leginkább a teljesítménnyel kapcsolatosakat.

  • Az új motorok tökéletes vezetési élményt nyújtanak.
  • A dinamikus autózás és a kifinomult, hatékony teljesítmény ötvözete.
RÉSZLETEK MUTASSON KEVESEBBET

NÉMET MÉRNÖKI TELJESÍTMÉNY REPÍTI ÖNT ELŐRE.

A választás az Öné - válassza akár a sportos, manuális hatfokozatú sebességváltót, akár a kifinomult nyolcfokozatú automata változatot1 az Insignia mindazon jellemzőkkel rendelkezik, amelyek előbbre juttatják Önt.

 

1Kapható 2.0 dízelmotorhoz (125 kW/170 LE) és 2.0 BiTurbo dízelváltozathoz (154 kW/210 LE).

A 2.0 dízelmotor fogyasztása (l/100 km): városban 7,2-7,8, városon kívül 4,7-5,3, vegyes használatban 5,7-6,2; CO2-kibocsátás (g/km): vegyes használatban 150-164.
A 2.0 BiTurbo dízelmotor fogyasztása (l/100 km): városban: 9,4, városon kívül: 5,8, vegyes használatban: 7,2; CO2 -kibocsátás (g/km): vegyes használatban: 188.

A 715/2007/EK és 692/2008/EK rendelet szerint (azoknak a megfelelő időpontban hatályos változatai alapján).*/**/****

RÉSZLETEK MUTASSON KEVESEBBET

ADAPTÍV ÖSSZKERÉKHAJTÁS AKTÍV NYOMATÉKELOSZTÁSSAL.

 

Az új adaptív összkerékhajtás1 aktív nyomatékelosztása révén még simább és dinamikusabb autózást biztosít. A kiegyensúlyozott kezelhetőségnek köszönhetően a kanyarokban sem éri meglepetés.

 

Az adaptív összkerékhajtású rendszer ott is tapad, ahol mások már nem.

Az aktív nyomatékelosztás révén a rendelkezésre álló nyomaték akár 100%-a is továbbítható a hátsó kerekekhez, vagy helyzettől függően megosztható a négy kerék között.

A rendszer automatikusan osztja el a nyomatékot az első és a hátsó kerekek, valamint a bal és a jobb oldali kerekek között. A rendszer nem elveszi a teljesítményt, hanem növeli annál a keréknél, amelyik az adott vezetési helyzetben a legjobb tapadást és a legnagyobb biztonságot nyújtja.

1Külön rendelhető

RÉSZLETEK MUTASSON KEVESEBBET

SZEMÉLYRE SZABHATÓ VEZETÉSI TELJESÍTMÉNY.

A FlexRide®1  segítségével három autója lehet egyben. Kapcsoljon a Standard  beállításról Tour vagy Sport  módba, hogy Insigniája még simábban guruljon vagy igazi sportautóvá váljon.

 

A FlexRide® egy gombnyomással az útviszonyokhoz és a kiválasztott vezetési stílushoz igazítja a különböző rendszerek érzékenységét, többek között a kormánykereket, a gázpedált, az automatikus sebességváltót és a kipörgésgátlót.

 

  • FlexRide® másodpercenként 500-szor állítja be a lengéscsillapítókat.
  • Érzékelők ellenőrzik az útfelületet és az autó mozgását.
  • A Sport mód növeli az úttartást a dinamikus autózás érdekében.
  • A Tour mód puhábbá és pihentetőbbé teszi az autózást.
  • A Standard mód folyamatosan igazodik az Ön vezetési stílusához.


1Külön rendelhető

RÉSZLETEK MUTASSON KEVESEBBET

VALÓS ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS.

Az Insignia az üzemanyag-takarékosságot vezetési dinamikával ötvözi.

Valós körülmények között végzett tesztek bizonyítják, hogy akár 10%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt a hajtáslánctól1 függően.

 

Az új Insignia kimagasló dinamikája az elődjéhez2 képest akár 200 kg-os súlycsökkenésnek is köszönhető.

Mostantól a megjelenített üzemanyag-fogyasztási adatok a jövőbeni WLTP3 menetcikluson alapulnak.

2017 őszétől a WLTP menetciklus kötelező érvényű, mivel jobban szemlélteti a modern vezetési magatartást. Ügyfeleink egyszerűbben megbecsülhetik a járművek mindennapi körülmények között mutatott fogyasztását.

A WLTP menetciklusról, a károsanyag-kibocsátási és fogyasztási adatokról további információért kattintson ide

1pl. 1.6 CDTI / WLTP menetciklus.
2pl. Insignia Sports Tourer; akár 175 kg-mal könnyebb a Grand Sportnál.
3Világszerte összehangolt könnyű jármű vizsgálati eljárás.

RÉSZLETEK MUTASSON KEVESEBBET