Előző
  • Négyajtós Opel Insignia – Statikus kanyarvilágítás

    Statikus kanyarvilágítás

    90 fokkal jobbra vagy balra irányítja a fényt, hogy Ön jobban lássa, mi várja a sarkon túl.

    Négyajtós Opel Insignia – Dinamikus kanyarvilágítás

    Dinamikus kanyarvilágítás

    A fényszórók akár 15 fokkal is elfordulnak a kanyarban. A kormányzási szög és a sebesség aktiválja.

    Négyajtós Opel Insignia - Távfényszóró-asszisztens

    Távfényszóró-asszisztens

    Ha más járműveket észlel elöl, a HBA automatikusan tompított fényszóróra vált.

    Négyajtós Opel Insignia  - Esőlámpa

    Esőlámpa

    Csapadékos időben javítja a látási viszonyokat; az ablaktörlő vagy az esőérzékelő hozza működésbe.

  • Négyajtós Opel Insignia - Autópálya-világítás

    Autópálya-világítás

    Magasabbra emeli, fényesebbre állítja, és akár 140 méterre is kiterjeszti a fénycsóvát anélkül, hogy más vezetőket elvakítana.

    Négyajtós Opel Insignia - Országúti világítás

    Országúti világítás

    A szokásosnál szélesebb és fényesebb, 70 méteres fénycsóvát vetít, mások elvakítása nélkül.

    Négyajtós Opel Insignia - Városi világítás

    Városi világítás

    Szélesebbre teríti szét, és alacsonyabbra irányítja a fénycsóvát. A jármű sebessége és az utcai közvilágítás együttesen aktiválják.

    Négyajtós Opel Insignia - Gyalogoszóna-világítás

    Gyalogoszóna-világítás

    A megszokottnál szélesebb fénycsóvával (plusz 8 fok balra és jobbra egyaránt) megvilágítja az esetleges veszélyforrásokat.

Következő

Tesztvezetés

Egy tesztvezetés többet mond ezer képnél. Kattintson ide, és próbálja ki, milyen a valóságban.

Kérjen időpontot tesztvezetésre

Hasznos linkek

MINDIG MARADJON URA A HELYZETNEK.

Miért kockáztatna? Az Insignia legújabb generációs vezetőtámogató rendszerei teljesen új értelmet adnak a gondtalan vezetésnek.

Adaptív fényszórórendszer (AFL+)

Az Insignia adaptív fényszórórendszerrel kapható, amely az egyik legfejlettebb fényszórórendszer a középkategóriás autók szegmensében.

 

A formás bi-xenon fényszórók mozgó elemei automatikusan igazodnak a változó vezetési körülményekhez, ezáltal Ön biztonságosabban és nyugodtabban vezethet. A különböző világítási funkciók optimális megvilágítást biztosítanak minden vezetési helyzetben, így a rendszer a rögzített fényszóróknál akár 90%-kal jobb megvilágítást képes biztosítani – mindezt a többi vezető elvakítása nélkül.

 

Az AFL+ nagymértékben javítja a látási viszonyokat a lágyan ívelő és az éles kanyarokban is, ezáltal jelentősen nő az éjszakai vezetés biztonsága. És sokkal kényelmesebb is.


Opel Eye: jelzőtábla-figyelő, sávelhagyásjelző, követési távolság-jelző és ráfutásra figyelmeztető

Az Opel Insignia Opel Eye rendszere egy négyfunkciós kamerarendszer: felismeri és megjegyzi a sebességkorlátozó táblákat, az ehhez kapcsolódó kiegészítő szimbólumokat, az „előzni tilos” jelzéseket, valamint a lakott területek határát jelző táblákat, és megjeleníti őket. A rendszer továbbá előzetes figyelmeztetést ad a vezetőnek a forgalmi sávok akaratlan elhagyása esetén, folyamatosan kijelzi az elöl haladó jármű távolságát, illetve figyelmezteti a vezetőt, ha ütközés közvetlen veszélye áll fenn.

 

Az Opel Insignia jelzőtábla-figyelő rendszere (TSA) valós időben tájékoztatja a vezetőt a forgalomkorlátozásokról, és értesíti arról, hogy azok még érvényben vannak-e. A kamera felismeri a sebességkorlátozásokat, valamint az előzést tiltó jelzéseket, és azonnal megjeleníti őket, illetőleg a korlátozások végét is jelzi.

 

A kamera figyeli a közlekedési sávok felfestését is a sávelhagyásjelző rendszer (LDW) számára, amely azonnal működésbe lép, ha az autó irányjelzés nélkül lép át egy sávelválasztó vonalon. A vezetőt azonnal figyelmezteti egy hangjelzés és a műszerfalon megjelenő jelzés.

 

A követésitávolság-jelző (FDI) folyamatosan mutatja a műszerfalon az elöl haladó jármű távolságát, így segít elkerülni a ráfutásos ütközéseket. A ráfutásra figyelmeztetés (FCA) akkor aktív, ha az autó legalább 40 km/h sebességgel halad; ütközésveszély esetén látható és hallható figyelmeztetést ad ki.


Enlarge

Alkalmazkodó sebességtartó automatika (ACC)

A radarérzékelő gázadással és fékezéssel fenntartja az utazási sebességet és a megadott követési távolságot. Az elöl haladó járműhöz képest tartandó követési távolság a kormányon elhelyezett vezérlővel beállítható. Ha a radarérzékelő elöl járművet érzékel a sávban, bekapcsolódik egy zöld jelzés. Ha Ön túl gyorsan közeledik az elöl haladó járműhöz, a rendszer vizuális és akusztikus figyelmeztetést ad ki és működésbe hozza a fékeket, automata sebességváltós változatnál szükség esetén megállítja az autót. Ez azt jelenti, hogy a jármű minden sebességnél ellenőrzés alatt tartható.


Enlarge

Oldalsó holttérfigyelő (SBZA)

Ön nem tudja mindenen rajta tartani a szemét, ezért az Insignia radar alapú oldalsó holttérfigyelővel (SBZA) rendelkezik. Ez folyamatosan figyeli azt a kritikus, 3,5-5 méteres "vakfoltot", amely nem látható az oldalsó visszapillantó tükrökből. Ha veszélyt érzékel, egy LED-es szimbólum villan fel az adott oldali külső tükörben.


Enlarge

Hátsó keresztforgalom-figyelő (RCTA)

Ha valaha forgalomba kell kitolatnia, azonnal megtapasztalja, milyen hasznos a hátsó keresztforgalom-figyelő (RCTA). Radarral érzékeli akár 20 méteres körzetben is az Ön számára a kitolatáskor nem látható járműveket. Ha közeledő járművet érzékel, figyelmeztető jelzés jelenik meg a tolatókamera kijelzőjén, és hangjelzés is megszólal az adott oldalon.


Enlarge

Sávelhagyásjelző (LCA)

A hátulról gyorsan közeledő járművek bármilyen helyzetben veszélyesek lehetnek, de előzéshez történő sávváltás közben különösen. A körülbelül 70 méteres hatótávval rendelkező radar a sávelhagyásjelző (LCA) útján figyelmeztet a párhuzamos sávban gyorsan közeledő járművekre.