Előző
  • GT KONCEPCIÓAUTÓ.

    TÖBB EGY ÁLOMNÁL.

    Videó megtekintése
Következő
Előző
  • VALÓSÁGGÁ VÁLT VÍZIÓ: GT VIDEÓK MEGTEKINTÉSE

  • VALÓSÁGGÁ VÁLT VÍZIÓ: GT VIDEÓK MEGTEKINTÉSE

Következő
Előző
Következő
  • GT KONCEPCIÓAUTÓ
    ÉRZELEMRE TERVEZVE.

    Letisztult formája merészen mutat a jövőbe. Csak a legszükségesebbel van felszerelve. Nincsenek ajtókilincsek, külső tükrök, ablaktörlők. Az Opel GT koncepcióautó a tiszta vezetési szenvedély új kifejezése.

  • EGYMÁST METSZŐ VÖRÖS VONALAK.

  • VISSZA A JÖVŐBE.

    A hosszú motorháztető, a csomagtérajtó hiánya, a kettős centrális kipufogó, továbbá a név is mind az eredeti, 1965-ös Kísérleti GT modellre utal. Ettől eltekintve nyoma sincs retro tervezésnek az Opel GT koncepcióautón.

  • IGAZI SPORTAUTÓ.

    Első középmotor, turbótöltés és hátsókerékhajtás. Alacsony és központi súlypont a sportos vezethetőség és a kiváló kanyarodás érdekében.

  • A GT KONCEPCIÓAUTÓ BELÜLRŐL.

    Az elektromos ajtók szélesre nyílnak a tető érintőpadjának megnyomására. Belül még több meglepetés rejtőzik. Például a tükröket helyettesítő, kamerakép-monitorok. Hamarosan bepillantást nyerhet az autó belsejébe. Mindenről lehull a lepel a 86. Genfi Nemzetközi Autószalonon (2016. március 3-13-ig).

Előző
Következő
  • SZÍNTISZTA ADRENALIN.

    Az Opel GT koncepcióautó új képességekkel ruházza fel Önt, és kiterjeszti minden érzékét. Ez több, mint egy sportautó belső tere – ez a jövő interfésze, amely összekapcsolja az embert és a gépet.

  • SEMMI SEM VONJA EL A FIGYELMÉT.

    Élje át a GT koncepcióautó belső terét átható abszolút eleganciát és kellemes hangulatot. A letisztult alumíniumszerkezet a könnyed formával ötvözve a jövőt vetíti előre.

  • VÁLJON EGGYÉ AUTÓJÁVAL.

    Csatlakozzon a holisztikus interfészhez, hogy a GT koncepcióautó megtanulhassa ízlését, és még inkább kényeztethesse.

  • AZ ÖN ŐRANGYALA.

    A GT koncepcióautó hatodik érzéke – amelyet a számos külső kamerának köszönhet – egyben az Ön őrangyala is. Nem számít, hogy magával ragadta a vezetés izgalma, vagy éppen kevésbé jó passzban van, a GT koncepcióautó figyeli minden rezdülését.

  • A LEGAPRÓBB RÉSZLETIG.

    Az Opel GT koncepcióautó kerekeinek feltűnő vörös színe a csillogó vörös övvisszahúzókon is visszaköszön. Az érzelemre tervezett autó mozgó műalkotássá válik.

Előző
Következő
Előző
  • KÍSÉRLETI GT

    Vízió

    Az 1965-ös IAA autószalonon bemutatott Kísérleti GT olyan siker volt, hogy álomból három évvel később valósággá vált. Ez volt az első sorozatgyártásig eljutó európai koncepcióautó, mely új mércét állított fel az iparágban, mielőtt az Opelt követve a többi európai gyártó is elkezdte kifejleszteni és bemutatni saját koncepcióautóit.

  • KÍSÉRLETI GT

    Technológia

    Az Opel volt az első autógyártó, amely bizonyította innovatív erejét egy olyan koncepcióautóval, amelyet teljes egészében saját formatervezési részlege alkotott meg. "Azon túl, hogy fantasztikusan nézett ki, az Opel sportautót elsődlegesen arra tervezték, hogy mindenkit lenyűgözzön kifinomult aerodinamikai jellemzőivel" - magyarázza Erhard Schnell, aki akkoriban GT tervező volt. Még a fényszórók is burkolatot kaptak, hogy kisebb legyen a légellenállás.

  • KÍSÉRLETI GT

    Külső

    Külső stílusát gyakran nevezik "kólásüveg formának", ezt mutatja az akkori Corvettek formája is. Áramvonalas orr-rész "alvólámpákkal", elkeskenyedő oldalpanelek az ajtó körül, a hátsó részig ívelő, domború hátsó sárvédők éles peremekkel és kerek hátsó lámpák voltak a Kísérleti GT legfőbb jellemzői, amelyek kora formatervezési ikonjává tették.

  • KÍSÉRLETI GT

    Belső

    A vezetőhely praktikus kialakítású és szokatlanul tágas volt, lenyűgöző műszerekkel, billenőkapcsolókkal és sportos kormánykerékkel. Az utastér hátuljában lévő csomagtartóhoz az ajtókon át lehetett hozzáférni, a pótkerék és az emelő e mögött helyezkedett el, egy felhajtható lemez alatt.

Következő
Előző
  • VÍZIÓ

  • TECHNIKA

  • KÜLSŐ

  • BELSŐ

Következő
Előző
  • OPEL GT2

    Vízió

    Az Opel GT2 az 1975-ös IAA kiállításon nyűgözte le a közönséget futurisztikus ékalakjával és tolóajtójával. A hatékonyabb, racionális koncepcióautók új korszakának előhírnöke volt fogyasztási és aerodinamikai szempontból. Egyidejűleg nőttek az autósok biztonsági és kényelmi igényei. Az Opel meggyőző válasza ezekre a trendekre volt a GT2.

  • OPEL GT2

    Technika

    Az Opel GT2 aerodinamikailag optimalizált formája garantálta a kis fogyasztást, a kiváló teljesítményt és a kényelmet. Légellenállási együtthatója 0,326 volt, ez 16,6%-kal jobb, mint az aerodinamikai szempontból is kimagasló Kísérleti GT-jé.

  • OPEL GT2

    Külső

    A GT2 nagyon futurisztikus benyomást tesz áramvonalas ékalakjával és süllyesztett fényszórójával. A legnagyobb érdeklődést a látható sínek nélküli, szembetűnő tolóajtó váltotta ki. A nyitószerkezet a visszapillantó tükör burkolatában volt elhelyezve.

  • OPEL GT2

    Belső

    Belső tere is megelőzte korát: szellőztethető ülések, és első alkalommal digitális műszerek a hagyományosak helyett, valamint fedélzeti számítógép. A GT2 modellel az Opel Design az autóipar jövőjét vetítette előre, amelyet ma élhetünk meg.

Következő
Előző
  • VÍZIÓ

  • TECHNIKA

  • KÜLSŐ

  • BELSŐ

Következő